Feugiat nulla facilisis at vero eros et curt accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril.
+ (123) 1800-453-1546

Welcome to MedicalPress a Premium Medical Theme
+ (30) 210-603-8481 + (30) 698-437-5289
Δευ, Τετ, Παρ: 10:00 π.μ. - 9:00 μ.μ Τρι, Πεμ: 10:00 π.μ. - 2:00 μ.μ. & 5:00 μ.μ. - 9:00 μ.μ.
info@physioactilifeclinic.gr atsiafogianni@gmail.com

Υπηρεσίες

Manual Therapy

H καταλληλότερη αξιολόγηση των προβλημάτων των ασθενών με νευρο-μυο-σκελετικά προβλήματα και η αποτελεσματικότερη Θεραπεία.

Kinesio Taping

Aνακούφιση του ασθενούς από πόνους του μυοσκελετικού συστήματος, η αντιμετώπιση φλεγμονών σαν συμπληρωματική θεραπεία.

Βελονισμός

Μέθοδος εναλλακτικής θεραπευτικής μεθοδολογίας που στηρίζεται στην παρατήρηση ότι σημαντικό ρόλο παίζουν ενεργειακοί δρόμοι

Ηλεκτροθεραπεία

Παθητικά μέσα με σκοπό την καταπολέμηση των συμπτωμάτων ενός προβλήματος (πόνος, πρήξιμο, αδυναμία, μουδιάσματα κτλ)

Tecar Therapy

Υψηλότερο επίπεδο φυσικής λειτουργίας και μια ζωή με λιγότερους πόνους από μυοσκελετικό τραυματισμό ή χειρουργική επέμβαση.

Θεραπευτική Άσκηση

Εξειδικευμένη τεχνική αποκατάστασης για πρόληψη, αποκατάσταση και διατήρηση της καλής υγείας μετά από ένα πρόβλημα

Κρουστικός Υπέρηχος

Η θεραπεία με κρουστικό υπέρηχο είναι η μεταφορά ακουστικού κύματος υψηλής ενέργειας στην πάσχουσα περιοχή

Μετεγχειριτική Αποκατάσταση

Αναπόσπαστο κομμάτι της μετεγχειρητικής αποκατάστασης και καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας μιας χειρουργικής επέμβασης.

Υδροθεραπεία

Η υδροθεραπεία,έχει ξεπεράσει με επιτυχία την άτεγκτη δοκιμασία του χρόνου και τα θεραπευτικά της αποτελέσματα έχουν τεκμηριωθεί.

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial